12.02.2023
Щоб самостійно відновити з’єднання з мережею, виконайте наступні дії:
перевірте індикатор, який відповідає за доступ до інтернету, якщо він не горить, то виконайте рекомендацію прописану в наступному пункті;
перезавантажте маршрутизатор. Вимкніть його з електроживлення на 10-15 секунд, а потім увімкніть;
вийміть з роутера WAN-кабель на 10-15 секунд та підключіть повторно;
обов’язково переконайтеся, що кабель, який пов’язує комутатор провайдера й маршрутизатор, приєднаний до правильного порту. Зазвичай він має такі назви: WAN / Internet / I-net, і, найчастіше, відрізняється від інших портів за кольором.
Якщо ж вирішити проблему самостійно не вдалося, то обов’язково телефонуйте нам. Ми допоможемо вам налаштувати та відновити з’єднання з мережею.
0800607407