Інтернет

Як зареєструвати новий пристрій до Інтернету?

Під’єднатись до своєї мережі Wi-Fi та якщо у Вас вона запаролена – ввести пароль.

Як змінити тарифний план?

Зверніться у Центри обслуговування Абонентів чи зателефонуйте на нашу гарячу лінію 0 800 607 407, 0 800 317 407

Які є способи оплати інтернету чи телебачення?

Оплатити послуги Ви можете за допомогою терміналів самообслуговування, у відділеннях банків, у відділеннях Укрпошти, в центрах обслуговування абонентів чи самостійно онлайн через особистий кабінет або Приват24

Що робити при відсутності інтернету?

При виконанні планових робіт по модернізації мережі або профілактиці ми завжди інформуємо наших абонентів шляхом направлення їм СМС або viber повідомлень. Якщо Ви не отримали подібну інформацію в першу чергу необхідно перевірити ваше обладнання – чи не пошкоджений кабель, чи активне обладнання, після цього перезавантажте роутер та перевірте чи працює послуга напряму через кабель. Якщо після цього послуга не запрацювала – зверніться у цілодобову службу підтримки.

Як отримати консультацію?

Ви можете залишити звернення або вашу заявку на нашому сайті, а також написати нам у соціальні мережі у Facebook чи Instagram, або зверніться у Центри обслуговування Абонентів чи зателефонуйте на нашу гарячу лінію 0800 607 407, 0800317 407

Яке додаткове обладнання буде необхідне?

Якщо Ви бажаєте підключити послугу Інтернет, то в вас є можлівисть обрати однодіапазонній або дводіапазонній роутер з 2,4 або 5 Гц вартістю від 400 до 1300 грн. Ви маєте можливість замовити безкоштовну консультацію і наш спеціаліст допоможе вам визначитись. Також ви можете придбати мультимедійну приставку, якщо Ваш телевізор не підтримує функцію Android TV (а для давніших версій телевізорів можна придбати тюнер). Для цифрового телебачення знадобиться картка та модуль умовного доступу.

Як підключити тариф самостійно?

Для підключення тарифного плану необхідно сформувати заявку в особистому кабінеті або звернутись до Центру обслуговування Абонентів чи зателефонуйте на нашу гарячу лінію: 0800 607 407, 0800317 407

Як активувати «Кредит довіри»?

Після входу обираєте розділ рахунок та функцію активувати «Кредитний період» на 4 дні.

Як перевірити стан особового рахунку?

Перевірити стан особового рахунку можна через особистий кабінет. Щоб зайти у особистий кабінет переходьте на сайт компанії https://columbus.te.ua/, натискаєте на кнопку вхід, вводите логін та пароль та у розділі рахунок вказаний Ваш баланс.

Телебачення

Як змінити тарифний план?

Зверніться у Центри обслуговування Абонентів чи зателефонуйте на нашу гарячу лінію 0 800 607 407, 0 800 317 407

Які є способи оплати інтернету чи телебачення?

Оплатити послуги Ви можете за допомогою терміналів самообслуговування, у відділеннях банків, у відділеннях Укрпошти, в центрах обслуговування абонентів чи самостійно онлайн через особистий кабінет або Приват24