Інтернет

Як підключитися до мережі та з’єднати свій оптичний термінал та роутер із додатковим блоком живлення?

За допомогою технології PON можна користуватися домашнім інтернетом в незалежності від наявності електропостачання в загальній мережі.

За умови, якщо у є вас альтернативне живлення. І не обов’язково це має бути генератор чи блок безперебійного живлення.

Оскільки споживана потужність абонентського обладнання (роутер, ОНУ) мінімальна +-5Вт, тому цілком можна використати і звичайний павербанк.
Але, зверніть увагу, що напруга живлення ваших пристроїв відрізняється від тієї, що видає павербанк, тому необхідно використовувати перетворювач постійної напруги (DC-DC) з 5В до 9В або 12В в залежності від типу обладнання. Відповідна інформація зазначена на блоках живлення цих пристроїв.

Тому Вам треба буде придбати спеціальні кабелі-перетворювачі. Автономний час роботи буде залежати від ємності вашого павербанку.

Що таке ГІГАБІТ від Колумбус?

ГІГАБІТ від Колумбус – Це нова сучасна оптоволоконна мережа за технологією PON та FTTx (FTTH/FTTB). Швидкість передачі даних по такому каналу досягає 1 Гбіт/с (≈1000 Мбіт/с). Технологія може гарантувати надійний сигнал і високу швидкість доступу в будь-який час доби.

Чим ГІГАБІТ краще мого інтернету?

Тільки уяви! Відео онлайн в форматі 4К не зависають. Фільми та ігри можна скачувати за кілька хвилин. Робота в Інтернеті швидка і комфортна. Великі файли блискавично завантажуються на файлообмінник. Якщо у домі кілька комп’ютерів, телефонів і планшетів, уся сім’я сидить в інтернеті – усе одно всім вистачатиме швидкості.

Як отримати максимальну швидкість з’єднання?

Щоб отримати максимальну швидкість (до 1 Гбіт/с) і стабільний сигнал, необхідно підключити кабель до домашнього ПК (мається на увазі надання швидкості до 1 Гбіт/с, вихідна швидкість залежить від клієнтсько-мережевого обладнання). Також необхідно мати гігабітний роутер. При підключенні ГІГАБІТ від Колумбус наші спеціалісти нададуть Вам повну консультацію щодо акцій та умов підключення до послуги.

Яке обладнання мені потрібне при підключенні?

Детальну консультацію Ви можете отримати зателефонувавши за номером 0800 607 407 або звернутись у Центри Обслуговування Абонентів Колумбус. Ознайомитись із наявним обладнанням Ви можете у розділі Обладнання

Вже підключений. Але є запитання щодо обслуговування та технічної підтримки. Куди телефонувати?

З питань обслуговування або технічної підтримки, телефонуйте за номером: 0800 607 407
(безкоштовно з усіх номерів фіксованих та мобільних мереж операторів зв’язку України.)

Чи можна користуватись інтернетом у кредит?

Так, можна. Активувати кредитний період на 4 дні можна самостійно в особистому кабінеті “Мій Колумбус”
Оберіть пункт меню “Рахунок” а тоді натисніть кнопку “Почати кредитний період”
Кредитний період

 

Також це можна зробити в мобільному додатку “Мій Колумбус”

Мені заблокували Інтернет. Оплатити зараз не можу, але Інтернет потрібний. Як я можу його активувати?

Ви можете активувати кредитний період на 4 дні. Активувати можна самостійно в Особистому кабінеті.
Оберіть пункт меню “Рахунок” а тоді натисніть кнопку “Почати кредитний період”
Кредитний період

Також це можна зробити в мобільному додатку “Мій Колумбус”

Що впливає на швидкість інтернету?

Варто пам’ятати, що швидкість інтернету через кабель завжди буде вищою, ніж через Wi-Fi. Також Інтернет через кабель може гарантувати стабільний сигнал.
Є ряд вимог, щоб отримати високу швидкість через Wi-Fi:

  • діапазон частот 5 ГГц;
  • смуга частот 80 МГц;
  • протокол – 802.11ac і новіший;
  • відсутні обмеження продуктивності з боку клієнтського роутера і ПК (мережевий адаптер, вбудований wi-fi модуль, операційна система вашого гаджета);
  • відсутність перешкод (наприклад, електроприлади поряд і залізобетонні стіни – глушать сигнал).

Детальніше Ви можете дізнатись у нашому відео:

Повільний інтернет при хорошій швидкості з’єднання. Що робити?

Якщо тестування не виявило проблем зі швидкістю передачі даних, але повільний інтернет заважає роботі в мережі, спробуй наступні методи:
1) Перезавантажити пристрої
Перезавантаження роутера або комп’ютера може вирішити проблему з низькою швидкістю інтернету. Після перезавантаження очищається оперативна пам’ять пристроїв, перезапускаються драйвери і системи. Повільний інтернет може бути наслідком збільшеного навантаження на канал, який займає ваша бездротова мережа. При перезавантаженні роутер автоматично переключиться на більш вільний канал.
2) Перевірити, чи працюють інші сайти
Збої або технічні роботи на сервері, де розміщений сайт, гальмують його роботу. Якщо погано завантажується тільки один портал, а решта працюють стабільно, спробуйте зайти на нього пізніше.
3) Перевірити пропускну здатність вашого роутера
Низька швидкість інтернету може бути наслідком малої пропускної здатності вашого маршрутизатора. Іноді її можна відрегулювати в настройках.
Якщо ваш роутер не розрахований на роботу з великим об’ємом інформації, доведеться знизити навантаження на нього або придбати більш потужну модель.
4) Очистити cookies
Cookies – тимчасові файли, які комп’ютер зберігає для прискорення завантаження інтернет-сторінок. Якщо їх занадто багато, це може ускладнювати роботу пристрою.
Враховуйте, що видалення cookies призведе до того, що вам доведеться заново вводити свої логіни і паролі на більшості сайтів.
5) Перевірити драйвери мережевої карти
Низька швидкість інтернету на ноутбуці при нормальній роботі стаціонарного комп’ютера вказує на проблему з самим пристроєм або його компонентами. Зокрема, з мережевою картою або її програмним забезпеченням (драйвером). У сучасних оперативних системах оновлення драйверів відбуваються автоматично. Переконайтеся, що у вас встановлена актуальна версія мережевого ПО.
6) Сканувати комп’ютер на віруси
Низька швидкість інтернету може бути результатом діяльності вірусів і шкідливих програм. Щоб виключити цей варіант, запустіть перевірку пристрою.
7) Перевірте настройку DNS-адрес
DNS-сервер – це комп’ютер, на якому зберігається інформація про відповідність доменного імені сайту та його числової адреси. Перш ніж відкрити сайт, браузер зв’язується з таким сервером. Низька швидкість інтернету може бути наслідком високого навантаження на ваш DNS.
8) Вимкніть енергозберігаючий режим
Якщо на вашому комп’ютері включений енергозберігаючий режим, це може вплинути на його продуктивність і стати причиною низької швидкості інтернету.

Як зареєструвати новий пристрій до Інтернету?

Під’єднатись до своєї мережі Wi-Fi та якщо у Вас вона запаролена – ввести пароль.

Як змінити тарифний план?

Змінити тарифний план Ви можете дистанційно зателефонувавши за номером 0800 607 407 або звернутись до найближчого Центру Обслуговування Абонентів Колумбус.

м. Тернопіль

вул. Листопадова, 1.
Пн.-Пт. 09:00 -19.00
Сб. 10:00 – 16:00
Нд. – вихідний

вул. Київська, 2
Пн.-Пт. 9:00 -18.00
Сб.- Нд. вихідний

м. Червоноград

вул. Стуса, 53
Пн.-Пт. 9:00 -18.00
Сб. 10:00 – 15:00
Нд. вихідний

м. Володимир

вул. Роксолани, 6
Пн.-Пт. 8:00 – 17:00
Сб. 10:00 – 15:00
Нд. вихідний

Які є способи оплати інтернету чи телебачення?

Оплата послуг онлайн:

  • на сайтах платіжних сервісів: IPay, Приват24;
  • у мобільному додатку свого банку – налаштуй щомісячний автоплатіж та надалі не турбуйся;
  • самостійно через особистий кабінет абонента;
  • у мобільному додатку для Android та iOS;
  • у відділеннях банків;
  • у відділеннях Укрпошти;
  • в центрах обслуговування абонентів (графік роботи):
    м. Тернопіль вул. Київська, 2 (3 пов), вул. Листопадова, 1,
    м. Червоноград вул. Стуса, 53
    м. Володимир вул. Роксолани, 6

Поповнити послуги Колумбус без комісії можна:

  • у терміналах самообслуговування, що знаходяться за адресою вул. Монастирського, 50 та вул. Майдан Перемоги, 4 ТЦ “Ласкаво Просимо”;
  • у паркоматах самообслуговування, що знаходяться за адресою вул. Й.Сліпого, 1 та вул. В. Чорновола, 3.
Що робити при відсутності інтернету?

При виконанні планових робіт по модернізації мережі або профілактиці ми завжди інформуємо наших абонентів шляхом направлення їм SMS або Viber повідомлень та у мобільному додатку “Мій Колумбус”. Якщо Ви не отримали подібну інформацію в першу чергу необхідно перевірити ваше обладнання – чи не пошкоджений кабель, чи активне обладнання, після цього перезавантажте роутер та перевірте чи працює послуга напряму через кабель. Якщо після цього послуга не запрацювала – зверніться у цілодобову службу підтримки.

Як отримати консультацію?

Ви можете залишити звернення або вашу заявку на нашому сайті, а також написати нам у соціальні мережі у Facebook чи Instagram, або зверніться у Центри обслуговування Абонентів чи зателефонуйте на нашу гарячу лінію 0800 607 407, 0800317 407

Яке додаткове обладнання буде необхідне?

Якщо Ви бажаєте підключити послугу Інтернет, то в вас є можливість придбати дводіапазонний роутер з 2,4 або 5 Гц вартістю 1500 грн. Ви маєте можливість замовити безкоштовну консультацію і наш спеціаліст допоможе вам визначитись. Також ви можете придбати мультимедійну приставку, якщо Ваш телевізор не підтримує функцію Android TV (а для давніших версій телевізорів можна придбати тюнер).

Для WEB TV – приставка iNeXt TV 5, якщо телевізор не підтримує смарт ТВ

Як підключити тариф самостійно?

Для підключення тарифного плану необхідно сформувати заявку в особистому кабінеті або звернутись до Центру обслуговування Абонентів чи зателефонуйте на нашу гарячу лінію: 0800 607 407, 0800317 407

Як активувати «Кредит довіри»?

Після входу у ваш особистий кабінет чи через мобільний додаток обираєте розділ рахунок та функцію активувати «Кредитний період» на 4 дні.

Як перевірити стан особового рахунку?

Перевірити стан особового рахунку можна через особистий кабінет чи у мобільному додатку “Мій Колумбус” для Android або iOS.

Обирайте розділ “Рахунок” та переглядайте Ваш баланс.

Телебачення

Вже підключений. Але є запитання щодо обслуговування та технічної підтримки. Куди телефонувати?

З питань обслуговування або технічної підтримки, телефонуйте за номером: 0800 607 407
(безкоштовно з усіх номерів фіксованих та мобільних мереж операторів зв’язку України.)

Як змінити тарифний план?

Змінити тарифний план Ви можете дистанційно зателефонувавши за номером 0800 607 407 або звернутись до найближчого Центру Обслуговування Абонентів Колумбус.

м. Тернопіль

вул. Листопадова, 1.
Пн.-Пт. 09:00 -19.00
Сб. 10:00 – 16:00
Нд. – вихідний

вул. Київська, 2
Пн.-Пт. 9:00 -18.00
Сб.- Нд. вихідний

м. Червоноград

вул. Стуса, 53
Пн.-Пт. 9:00 -18.00
Сб. 10:00 – 15:00
Нд. вихідний

м. Володимир

вул. Роксолани, 6
Пн.-Пт. 8:00 – 17:00
Сб. 10:00 – 15:00
Нд. вихідний

Які є способи оплати інтернету чи телебачення?

Оплата послуг онлайн:

  • на сайтах платіжних сервісів: IPay, Приват24;
  • у мобільному додатку свого банку – налаштуй щомісячний автоплатіж та надалі не турбуйся;
  • самостійно через особистий кабінет абонента;
  • у мобільному додатку для Android та iOS;
  • у відділеннях банків;
  • у відділеннях Укрпошти;
  • в центрах обслуговування абонентів (графік роботи):
    м. Тернопіль вул. Київська, 2 (3 пов), вул. Листопадова, 1,
    м. Червоноград вул. Стуса, 53
    м. Володимир вул. Роксолани, 6

Поповнити послуги Колумбус без комісії можна:

  • у терміналах самообслуговування, що знаходяться за адресою вул. Монастирського, 50 та вул. Майдан Перемоги, 4 ТЦ “Ласкаво Просимо”;
  • у паркоматах самообслуговування, що знаходяться за адресою вул. Й.Сліпого, 1 та вул. В. Чорновола, 3.