Корпоративна політика компанії Колумбус у зв’язку з поширенням коронавірусу

У зв’язку з введенням обмежувальних заходів на території України, пов’язаних з поширенням коронавірусу, ми переглянули підхід до організації робочих процесів, аби зменшити ризики для співробітників та клієнтів компанії

Що змінилося в роботі з абонентами?

Центри обслуговування абонентів (ЦОА) тимчасово зупинили свою роботу на період до завершення офіційного карантину (попередня дата 3 квітня). Щоб отримати вичерпну консультацію дистанційно та вирішити будь яке звернення, ви можете:

  • звернутися до цілодобової служби технічної підтримки за номером телефону 0800 607 407 або 0800 317 407
  • залишити звернення на сайті компанії columbus.te.ua або в особистому кабінеті користувача
  • надіслати лист на info@columbus.in.ua
  • звернутися в особистих повідомленнях на офіційній сторінці Компанії Колумбус у Facebook або Instagram

Підключення до Інтернету та телебачення нових абонентів наразі продовжується у звичайному режимі. Ми знаємо, наскільки важливо мати доступ до Інтернету та ТБ в умовах переходу на дистанційну роботу під час карантину. Водночас ми уважно слідкуємо за офіційними новинами та, у разі збільшення кількості інфікованих в конкретному населеному пункті, розглядаємо варіант тимчасового зупинення там підключення нових абонентів (якщо ситуація або обсяг обмежувальних заходів цього вимагатимуть). Рішення про це буде прийматися окремо з обов’язковим повідомленням на наших офіційних ресурсах і буде повідомлено на офіційному сайті компанії та в соц мережах.

Для безпечної роботи монтажним бригадам ми надали спецзасоби для захисту: маски, рукавиці, бахіли.

Що змінилося для співробітників Компанії Колумбус?

Впроваджено дистанційну роботу у тих відділах, для яких це можливо. Ми розуміємо, наскільки важливо дотримуватися вимог щодо карантину, тому забезпечили співробітників всім необхідним для роботи з дому (техніка, додаткові підключення до Інтернету) та надали їм чіткі рекомендації з організації робочих процесів.

Колеги продовжують підтримувати комунікацію в робочих месенджерах, за допомогою відеоконференцій та телефоном.

Впровадження режиму чергування для тих відділів, де дистанційна робота неможлива. Такі відділи працюють за правилом 25% завантаженості офісу — тобто на роботу одночасно виходить не більше ¼ колективу (залежно від розміру приміщення).

Забезпечення засобами спеціального захисту для тих колег, які повинні виходити на роботу (в першу чергу, це монтажники, які займаються підключенням нових абонентів та обслуговуванням мережі). Мова йде про захисні маски, бахіли, рукавички, антисептики.

Прибирання офісних приміщень відбувається із використанням спецрозчинів для дезінфекції. Окрім того, компанія придбала прилади для санітарної обробки приміщень.

Пам’ятки з рекомендаціями 

Компанія Колумбус рекомендує дотримуватися наступних заходів для безпеки під час карантину:

  • Закликаємо вас читати тільки перевірені джерела інформації, адже інформаційна гігієна є не менш важливою, ніж миття рук.
  • Мийте часто руки з милом упродовж 20-ти секунд. Або користуйтесь антисептиком, вміст спирту в якому не повинен бути менше 60-80%.
  • Уникайте дотиків до свого обличчя.
  • Уникайте контакту з людьми із симптомами ГРВІ.
  • За перших симптомів звертайтеся до лікаря.

Детально ознайомитися із рекомендаціями щодо захисту від коронавірусу, а також з відповідями на поширені запитання на сайті https://covid19.gov.ua/.

Зі свого боку команда Компанії Колумбус продовжує роботу, спрямовану на те, аби абоненти й надалі мали доступ до швидкісного Інтернету та якісного кабельного телебачення.

Залишились запитання? Телефонуйте 0800 607 407, 0800 317 407