Робота Компанії Колумбус під час карантину

У зв’язку з тим,що карантин продовжено до 24 квітня, компанія Колумбус переглянула умови надання монтажних та ремонтних послуг працівниками. Ми вважаємо, що запорука ефективної боротьби з коронавірусною інфекцією – дотримання правил гігієни та вимог щодо взаємодії людей під час пандемії COVID-19.

Раніше ми повідомляли, про зміни в корпоративній політиці компанії. Наразі ми забезпечуємо співробітників засобами спецзахисту, щоб мати змогу виконувати найважливіші роботи в умовах посилення обмежувальних заходів.

Ми піклуємося про дійсних та нових абонентів, а також з метою захисту працівників компанії, відсьогодні і до завершення карантину Компанія Колумбус запроваджує тимчасові спеціальні правила проведення монтажно-ремонтних робіт:

  • Перед візитом майстра замовник буде попереджений та зобов’язаний провітрити приміщення, у якому планується виконання замовлених робіт.
  • Під час безпосереднього виконання робіт у кімнаті можуть знаходитись не більше 2 людей: майстер (працівник компанії) та сам замовник.
  • Обов’язкова дистанція з майстром — щонайменше 2 м.
  • Майстер може відмовити в проведенні робіт, якщо у абонента або інших осіб, присутніх у квартирі, будуть очевидні ознаки хвороби (кашель, нежить, лихоманка тощо).
  • Замовник повинен надягти маску та не знімати її протягом усього візиту майстра.

 

Порядок проведення робіт під час підключення Інтернету та ТБ:

  • Майстер прокладе кабель до квартири, зробивши отвір в стіні, просуне крізь нього кабель, виконає його обтиск. Абонент самостійно повинен під’єднати проведений та обтиснутий кабель до роутера, телевізора або тюнера та здійснити відповідні налаштування.
  • У випадку, коли необхідно переналаштувати роутер, майстер може спробувати підключитися за допомогою телефону до роутера абонента та виконати налаштування за межами квартири.
  • Ми попередньо налаштовуємо обладнання, яке замовив клієнт. Роутер, тюнер, кабель, CAM-модуль або картку авторизації підключатиме самостійно, при цьому майстер консультуватиме, пояснюватиме, що і як потрібно зробити.
  • Монтажні роботи безпосередньо у квартирі абонента на період карантину виконуватись не будуть.
  • У випадку, якщо не вийшло виконати роботи таким чином, щоб запрацювала послуга, майстер може прийняти рішення зайти у квартиру, використовуючи засоби індивідуального захисту.
  • Заявки на підключення нових абонентів приймаються до 5 квітня 2020 року. Подальші заявки формуватимуться в чергу.

Порядок проведення робіт під час ремонту Інтернету та ТБ:

  • Усі роботи по налаштуванню обладнання або пристроїв абонента та монтажні роботи у квартирі під час карантину проводитися не будуть. Звернення, пов’язані з налаштуванням, будуть пріоритетно опрацьовуватися в телефонному режимі з наданням покрокових рекомендацій. Якщо в телефонному режимі вирішити їх не вдасться, то вони формуватимуться в чергу й опрацьовуватимуться після завершення карантину.
  • Заявки, що передбачають надання нашого обладнання, будуть виконуватись так: майстер налаштовує пристрій в офісі, доставляє та передає з необхідними даними абонентові через двері, абонент самостійно підключає пристрій. Наш спеціаліст може проконсультувати абонента, не заходячи при цьому у квартиру.
  • Налаштування роутера або ТВ-обладнання абонента виконуватиметься в телефонному режимі.
  • Заявки на ремонт кабелю (за умови його фізичного пошкодження) або заміну кабелю в квартирі абонента, підключення додаткового телеприймача будуть опрацьовані так: майстер в телефонному режимі уточнює деталі, доставляє кабель, патч-корд, сплітер тощо, виконує необхідні роботи за межами квартири, а роботи в квартирі абонент здійснює самостійно. При цьому майстер буде консультувати, пояснювати, що і як потрібно зробити.
  • У випадку, коли не вийшло відновити послугу без візиту майстра в квартиру, він може ухвалити рішення зайти, використовуючи засоби індивідуального захисту.

Ці посилені заходи покликані максимально убезпечити як абонентів, так і персонал компанії, зменшуючи в рази вірогідність зараження та пов’язані з ним ризики. Це особливо важливо в умовах, коли населення країни потребує доступу до якісного Інтернету та ТБ для продуктивної віддаленої роботи та відпочинку. Тому просимо поставитись до нових правил з розумінням.

Акцентуємо вашу увагу: особиста відповідальність кожного — гарантія успішного подолання епідемії та відновлення звичного ритму життя.