Оберіть місто
Ви знаходитесь в?
31.03.2020

Робота Компанії Колумбус під час карантину

У зв’язку з тим,що карантин продовжено до 24 квітня, компанія Колумбус переглянула умови надання монтажних та ремонтних послуг працівниками. Ми вважаємо, що запорука ефективної боротьби з коронавірусною інфекцією – дотримання правил гігієни та вимог щодо взаємодії людей під час пандемії COVID-19.

Раніше ми повідомляли, про зміни в корпоративній політиці компанії. Наразі ми забезпечуємо співробітників засобами спецзахисту, щоб мати змогу виконувати найважливіші роботи в умовах посилення обмежувальних заходів.

Ми піклуємося про дійсних та нових абонентів, а також з метою захисту працівників компанії, відсьогодні і до завершення карантину Компанія Колумбус запроваджує тимчасові спеціальні правила проведення монтажно-ремонтних робіт:

  • Перед візитом майстра замовник буде попереджений та зобов’язаний провітрити приміщення, у якому планується виконання замовлених робіт.
  • Під час безпосереднього виконання робіт у кімнаті можуть знаходитись не більше 2 людей: майстер (працівник компанії) та сам замовник.
  • Обов’язкова дистанція з майстром — щонайменше 2 м.
  • Майстер може відмовити в проведенні робіт, якщо у абонента або інших осіб, присутніх у квартирі, будуть очевидні ознаки хвороби (кашель, нежить, лихоманка тощо).
  • Замовник повинен надягти маску та не знімати її протягом усього візиту майстра.

 

Порядок проведення робіт під час підключення Інтернету та ТБ:

  • Майстер прокладе кабель до квартири, зробивши отвір в стіні, просуне крізь нього кабель, виконає його обтиск. Абонент самостійно повинен під’єднати проведений та обтиснутий кабель до роутера, телевізора або тюнера та здійснити відповідні налаштування.
  • У випадку, коли необхідно переналаштувати роутер, майстер може спробувати підключитися за допомогою телефону до роутера абонента та виконати налаштування за межами квартири.
  • Ми попередньо налаштовуємо обладнання, яке замовив клієнт. Роутер, тюнер, кабель, CAM-модуль або картку авторизації підключатиме самостійно, при цьому майстер консультуватиме, пояснюватиме, що і як потрібно зробити.
  • Монтажні роботи безпосередньо у квартирі абонента на період карантину виконуватись не будуть.
  • У випадку, якщо не вийшло виконати роботи таким чином, щоб запрацювала послуга, майстер може прийняти рішення зайти у квартиру, використовуючи засоби індивідуального захисту.
  • Заявки на підключення нових абонентів приймаються до 5 квітня 2020 року. Подальші заявки формуватимуться в чергу.

Порядок проведення робіт під час ремонту Інтернету та ТБ:

  • Усі роботи по налаштуванню обладнання або пристроїв абонента та монтажні роботи у квартирі під час карантину проводитися не будуть. Звернення, пов’язані з налаштуванням, будуть пріоритетно опрацьовуватися в телефонному режимі з наданням покрокових рекомендацій. Якщо в телефонному режимі вирішити їх не вдасться, то вони формуватимуться в чергу й опрацьовуватимуться після завершення карантину.
  • Заявки, що передбачають надання нашого обладнання, будуть виконуватись так: майстер налаштовує пристрій в офісі, доставляє та передає з необхідними даними абонентові через двері, абонент самостійно підключає пристрій. Наш спеціаліст може проконсультувати абонента, не заходячи при цьому у квартиру.
  • Налаштування роутера або ТВ-обладнання абонента виконуватиметься в телефонному режимі.
  • Заявки на ремонт кабелю (за умови його фізичного пошкодження) або заміну кабелю в квартирі абонента, підключення додаткового телеприймача будуть опрацьовані так: майстер в телефонному режимі уточнює деталі, доставляє кабель, патч-корд, сплітер тощо, виконує необхідні роботи за межами квартири, а роботи в квартирі абонент здійснює самостійно. При цьому майстер буде консультувати, пояснювати, що і як потрібно зробити.
  • У випадку, коли не вийшло відновити послугу без візиту майстра в квартиру, він може ухвалити рішення зайти, використовуючи засоби індивідуального захисту.

Ці посилені заходи покликані максимально убезпечити як абонентів, так і персонал компанії, зменшуючи в рази вірогідність зараження та пов’язані з ним ризики. Це особливо важливо в умовах, коли населення країни потребує доступу до якісного Інтернету та ТБ для продуктивної віддаленої роботи та відпочинку. Тому просимо поставитись до нових правил з розумінням.

Акцентуємо вашу увагу: особиста відповідальність кожного — гарантія успішного подолання епідемії та відновлення звичного ритму життя.

Інші новини

22.05.2020
Планові технічні роботи

Шановні абоненти! Повідомляємо, що 27.05.2020 о 05:00 плануємо проводити планові ремонтні роботи в м.Скалат

14.05.2020
Зміни в пакетах телебачення

В аналоговому пакеті Телебачення замість каналу АТР транслюватиметься 4 канал (новинний канал). Канал АТР

19.03.2020
Корпоративна політика компанії Колумбус у зв’язку з поширенням коронавірусу

У зв’язку з введенням обмежувальних заходів на території України, пов’язаних з поширенням коронавірусу, ми

17.03.2020
Закриття центрів обслуговування абонентів

Шановні абоненти компанії «Колумбус»! З метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19, відповідно

12.03.2020
Як оплати послуги Колумбус?

У даному відео ми на прикладі показали детальні поетапні кроки оплати онлайн через Особистий

03.03.2020
Зміни в пакетах телебачення

На засіданні 27 лютого Національна рада внесла зміни до Переліку іноземних програм, зміст яких

28.02.2020
Актуалізація вартості послуг

Шановні абоненти, Тернопільської області. Завчасно повідомляємо Вас, що ми припиняємо обслуговувати тарифні плани Безмежний

06.02.2020
Актуалізація вартості тарифних планів

Шановні абоненти. Завчасно повідомляємо Вас про вимушене підняття цін на телебачення, що відбудеться у